آپ از شوملم


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

سیلام....وای بچه ها میگم امروز چقدر آپ کردما.....یکی هیونگ جون......اون یکی هیون جووووووووووونم.....اون یکی هم همینه که دارید میبینید

کره ی جنوبی بادابل اس

کره ی جنوبی بادابل اس

کره ی جنوبی بادابل اس

کره ی جنوبی بادابل اس

کره ی جنوبی بادابل اس

کره ی جنوبی بادابل اس

کره ی جنوبی بادابل اس

کره ی جنوبی بادابل اس

خب دوست جونیا اینم از عکسا.........من دیگه دارم میرم.....امروز کلی براتون عکس آپ کردم امیدوارم خوشتون اومده باشه..کاری باری..پس من رفتم



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت10:30---9 آذر 1393
Salam man ino nemishnasam vali azsh khosham omad man gorooh boy friend ro kheily doost daram jo kwangmin no minwoo eshgham hastan az no min woo va jo kwangmin ham lotfan aks bendaz mefsyi

آرزو 
ساعت12:36---18 اسفند 1390

سلام غزل جووون!! خوفی آجی؟؟؟

ازآپای قشنگت ممنون....همه ی آپاتو میگم: تی وی ایکس کیو-عکسای گروه-کیبوم- جونگمین و.... !!

خوب کاری کردی ازگروهای دیگه ام گذاشتی!!

راستی ماروفراموش نکردی که؟؟

بیاها...نظرم فراموش نشه!!!!!!

بووس بای

سلام آجی جووووووووونم ....توخوفی .من که خوف خوفم....معلومه که فراموشت نکردم...الان میام اونم بانظر



hadis
ساعت17:24---10 اسفند 1390

سلام غزل جان وب عالی داری امیدوارم همیشه موفق باشی

مرسی گلم من شمارو لینک کردم



لیلا
ساعت17:35---9 اسفند 1390

سلام عزیییییزم آپم....

اومدم گلم



زهراممممم
ساعت12:24---9 اسفند 1390

سیییییییییییییییلهامممممم-
مقسی بابت اپ -

دابل و بی خی خودت چطولی؟

کی تا حالا ن سریده بودم بت -
الانننننن اومدمممممم



خدافیییظ

چه عجب یادی از ما کردی...بازم مرسی که اومدی



ليلا
ساعت19:27---8 اسفند 1390

من فروردين.انگار پنج ماه بزرگتري!

کی من؟؟؟؟؟؟؟

چه خوب



ليلا
ساعت19:27---8 اسفند 1390
من فروردين.انگار پنج ماه بزرگتري!

ليلا
ساعت14:57---8 اسفند 1390

ماها كلا شانس نداريم!!!
---------------------------
راستي چه ماهي تولدته؟

هییییییییییییییییییییی.کادو میخوای بدی.....شوخی کردم بابا جدی نگیر

شهریور به دنیا اومدم



mary-کیو جـــــــــونگ
ساعت18:43---7 اسفند 1390

سلاااام اونی جووونم..وبت خیلی خوشملهــــ
به وب منم سر بزن اگرم با تبادل لینک موافق بودی خفرم کنــــــــ
انیـــــــــو

عسیسم من لینکت کردم...ممنون که به وبم اومدی گلم



لیلا
ساعت17:22---7 اسفند 1390
سلاااااام عزیزم آپم...
پاسخ:اومدم عشیشم


مهسا
ساعت16:07---7 اسفند 1390
اپم بدوبيا عسسسيسم
پاسخ:آمد...آمد.دارم میام آجی جونم


مهسا
ساعت20:29---6 اسفند 1390
عزيزم ياهو داري ؟؟؟؟اگه داري بگو ادت كنم باهم بحرفيم
پاسخ:آره...الا میام بهت میدم


مهسا
ساعت20:10---6 اسفند 1390
من 15 سالمه تو چي گلم منم خوشحال ميشم باهات اشنا شم ما ميتونيم چينگو هاي خوبي واسه هم باشيم
پاسخ:اهم اهم........14سالم...سوم راهنمایی


مهسا
ساعت20:09---6 اسفند 1390
خوب حالا ازمسئله ي كشتنو اينجور چيزا بگذريم اپت عالي بود
پاسخ:خدارو شکر..میسی


مهسا
ساعت20:09---6 اسفند 1390

خوب حالا ازمسئله ي كشتنو اينجور چيزا بگذريم اپت عالي بود

بلخره خواستی تشکر کنی......من برم نماز شکر بخونم....خواهش دست توهم درد نکنه که اومدی



مهسا
ساعت20:07---6 اسفند 1390

به اينم كه من نميتونم چپ چپ نگا كنم تو منو ميكشي

آورین اینو خوب اومدی



لیلا
ساعت19:54---6 اسفند 1390
به هر حال هیون مال خودمه!
پاسخ:مال خودت..خوبه؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,سـاعت 19:12 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.